Dropshipping dla stałych klientów
Dropshipping to świetna metoda na rozpoczęcie współpracy z naszą hurtownią. Poniżej przedstawiamy najczęściej pojawiające się pytania przy rozpoczynaniu współpracy z naszą hurtownią. Masz inne pytania? Zadaj je w mailu do naszej hurtowni w podpunktach. Na wszystkie pytania odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
Najczęściej zadawane pytania:
- Czy za rejestrację, aktywację pobierana jest opłata?
Nie nie pobieramy żadnych opłat za nawiązanie współpracy zarówno w modelu dropshippingowym
i klasycznym.
- Czy jest możliwość odbioru towaru swoim kurierem?
Tak jest taka możliwość, przy składaniu zamówienia należy dołączyć do zamówienia list przewozowy. To zdecydowanie ułatwia sprzedaż dropshippingową w przypadku sprzedaży np. poprzez allegro smart. Do takiego zamówienia nie doliczamy kosztów wysyłki jedynie opłatę manipulacyjną za materiały do pakowania, foliopaki etc. Opłata jest stała i wynosi 2,44 netto.
- Czy obsługujecie Państwo przesyłki pobraniowe?
Tak, ale tylko w systemie klasycznym, nie obsługujemy przesyłek pobraniowych w systemie
Dropshippingowym z naszymi etykietami. Obsługujemy zamówienia pobraniowe na etykiecie klienta np. allegro smart lub shopee.
- Czy istnieje możliwość korzystania z Państwa zdjęć?
Tak, po podpisaniu licencji na ich użytkowanie.
- Czy istnieje możliwość integracji oferty sklepu z ofertą hurtowni?
Tak, integrujemy sklepy przy pomocy plików csv lub xml w standardowych parametrach
bezpłatnie. Tworzymy również pliki na indywidualne zamówienie klienta (plik i struktura jest
tworzona według wytycznych klienta). Koszt takiej usługi to minimum 200 zł netto.
- Czy w hurtowni dostępne są progi rabatowe?
Tak, są dostępne progi rabatowe, zależne od utrzymanego miesięcznego obrotu.
- Jaki system rozliczenia dropshippingu realizowany jest w hurtowni?
Po każdym dniu w którym zostało złożone zamówienie/zamówienia dropshippingowe otrzymujecie
Państwo zbiorczą fakturę vat za produkty i sumę usług (wysyłka towaru) z 4 dniowym terminem
płatności. Faktury należy opłacać terminowo, brak rozliczeń może skutkować zakończeniem
współpracy oraz naliczeniem odsetek lub przejściem na model przedpłaty.
- Czy wysyłacie Państwo towar zagranicę?
Oczywiście wysyłamy towar na cały świat, ze szczególnym uwzględnieniem krajów Unii Europejskiej i południowo-wschodniej Europy.
- Czy dostępny jest kredyt konsumencki?
Kredyt konsumencki jest dostępny dla sprawdzonych i stałych klientów a warunki jego przydzielenia są ustalane indywidualnie.
- Czy współpracujecie z osobami nie prowadzącymi działalności gospodarczej?
Oferta naszej hurtowni i dropshippingu przeznaczona jest tylko dla podmiotów gospodarczych prowadzących firmę w dowolnej formie rejestracji (działalność jednoosobowa, spółka, etc.)
- Chcę zacząć pracę nad swoim sklepem, ale nie wiem od czego zacząć. Czy prowadzicie szkolenia?
Każdy klient z którym postanawiamy rozpocząć współpracę otrzymuje wszystkie niezbędne narzędzia do rozpoczęcia współpracy. W trakcie rozmowy telefonicznej przekazujemy podstawową wiedzę dotyczącą produktów jak i również podstaw rozpoczęcia współpracy. Ta wiedza jest darmowa.
Prowadzimy również szkolenia telefoniczne i online płatne w których klient otrzymuje szczegółową wiedzę na temat metod promowania, marketingu i sprawdzonych w naszej firmie narzędzi do promocji produktów i oferty sklepu w internecie. Zainteresowane osoby otrzymują ofertę na adres e-mail.
- Czy jesteście w stanie pomóc mi w otwarciu własnego sklepu internetowego?
Tak, nasza firma prowadzi agencję marketingu internetowego www.ab-marketing.pl - Od lat tworzymy sklepy internetowe dla naszych klientów i klientów zewnętrznych. Specjalizujemy się w budowie sklepów na platformie Prestashop. Dla klientów hurtowni posiadamy specjalne rabaty na budowę sklepu.
- Posiadam sklep na platformie Shy-shop. Czy mogę z wami współpracować?
Tak, nasza hurtownia posiada pełną integrację z platformą Sky-shop. Skontaktuj się ze swoim opiekunem Sky-shop i w kilku krokach zintegruj naszą ofertę ze swoim sklepem.
- Handluję na allegro i obsługuję zamówienia allegro smart. Czy można wysyłać zamówienia w waszej hurtowni na etykietach własnych allegro smart?
Tak, istnieje taka możliwość. Przy składaniu zamówienia na konkretny produkt/produkty do zamówienia dropshippingowe podłącz w zamówieniu wygenerowany list przewozowy.
- Czy jest możliwość obejrzenia produktów "na żywo"?
Nasza hurtownia nie jest wirtualna, tak prowadzimy hurtownię stacjonarną w Szczecinie do której
serdecznie zapraszamy.
Zapraszamy do współpracy. Jeżeli macie Państwo inne pytania to prosimy o kontakt, odpowiemy na
wszystkie nurtujące Państwa pytania w ciągu 24h.
Zespół HURTOWNIAGALANTER.PL