Prowadzenie bloga sklepu z galanterią skórzaną bez tajemnic. Sprawdź, co warto wiedzieć!
Sprzedając w internecie , warto wykorzystać potencjał sprzedażowy blogów. Dzięki regularnym publikacjom możesz przybliżyć potencjalnym klientom swoją ofertę. Artykuły mogą również pełnić funkcję edukacyjną, niosąc wartości dodane dla czytelników. Blog to świetne narzędzie do kreowania wizerunku marki Twojego sklepu, dlatego warto wiedzieć, jak należy go prowadzić. Sprzedaż galanterii skórzanej z Hurtowni Galanter może stać się jeszcze łatwiejsza, gdy zaczniesz dbać o ciekawe publikacje. Sprawdź, jak pisać by chcieli czytać i kupować.
3 powody, dla których warto prowadzić bloga sklepu internetowego
Skoro masz poświęcić czas na pisanie ciekawych tekstów, dzięki którym wypromujesz sklep, dowiedz się jakie inne korzyści przyniesie konsekwentne blogowanie. Wiele z nich może okazać się mniej oczywistych niż sądzisz. Osoby, które dopiero wkraczają w świat blogowania, często nie zdają sobie sprawy z tego, jak ważne dla rozwoju marki jest tworzenie bloga.
Po pierwsze pozyskanie nowego ruchu na stronie
Ciekawe treści będą budziły zainteresowanie internautów, a to przekłada się na pozyskiwanie nowych userów na stronie Twojego sklepu. Galanteria skórzana może być opisywana pod różnym kątem. Teksty o pielęgnacji eleganckich torebek, czy portfeli wpadną w oko niejednej osobie. Podobnie, jak artykuły poruszające temat podróbek. Może okazać się, że za pośrednictwem bloga zaczniesz trafiać do osób, których nie wyłapał Twój e-mail marketing, czy reklamy płatne.
Po drugie budowanie widoczności strony w wyszukiwarce
Prowadząc bloga, budujesz zaplecze SEO. Używając odpowiednich fraz i linkowań promujesz sklep w sieci. Dzięki SEO kolejna grupa klientów ma szansę dowiedzieć się o istnieniu Twojego sklepu już z poziomu samej wyszukiwarki!
Po trzecie budowanie wizerunku eksperta – zdobądź zaufanie swoich klientów
Blog może sprzedawać, co udowodnił już niejeden sklep z galanterią skórzaną współpracujący z Hurtownią Galanter. Jak wskazują badania przeprowadzone przez Stratabeat 80 % klientów kupujących w sieci woli sugerować się treścią artykułów niż reklamą, podczas poznawania asortymentu firmy i jej oferty. W końcu to od ekspertów kupuje się najchętniej! Dlatego warto wykorzystać regularne publikacje do wypracowania właśnie takiego wizerunku. Twórz artykuły nie tylko o charakterze sprzedażowym, ale przede wszystkim doradczym. Dzięki nim masz szansę pozyskać zainteresowanie klientów, których utwierdzasz w przekonaniu, że kupują wysokiej jakości towar od profesjonalnej marki/sklepu.
Jak promować i dystrybuować treści o galanterii skórzanej?
Samo napisanie ciekawej treści to za mało, by przyciągnąć do niej odbiorców? Zdarza się, że świeże blogi potrzebują wsparcia w dystrybucji artykułów. Dlatego śmiało wykorzystuj wszelkie kanały, którymi możesz dotrzeć do potencjalnego klienta. Wpis na blogu możesz promować:
- w social mediach sklepu;
- w newsletterze;
- w ramach tekstów sponsorowanych na innych portalach i blogach;
- za pomocą reklamy Google Ads;
- dzięki gościnnym wpisom na branżowych forach i grupach w przypadku Facebook’a.
Szybko zauważysz, że podjęcie tych działań przełoży się na wzrost ruchu użytkowników na Twojej witrynie i liczbę wyświetleń tekstu.
Poznaj zestaw narzędzi, które ułatwią prowadzenie Twojego bloga
Regularne blogowanie to wyzwanie, któremu można stawić czoła prowadząc sklep internetowy z galanterią skórzaną. Trzeba jednak wyposażyć się w odpowiednie narzędzia, które ułatwią realizację tego zadania. Lista pomysłów na artykuły może się w końcu wyczerpać, dlatego w takich chwilach warto sięgać po Google Trends. Jest to bezpłatne narzędzie, dzięki któremu możesz śledzić trendy i tematy budzące zainteresowanie wśród fanów galanterii skórzanej. Podobnie działa również narzędzie Buzzsumo, dzięki niemu sprawdzisz najbardziej popularne tematy w sieci. W ten sposób masz okazję tworzyć treści dopasowane do aktualnych zainteresowań internautów.
Pilnowanie terminowości i regularności blogowania nie zawsze jest łatwe. Korzystając ze wsparcia aplikacji, takiej jak np. Trello, dużo łatwiej będzie Ci zarządzać zadaniami w prowadzeniu sklepu internetowego z galanterią skórzaną. Jeżeli pracujesz z zespołem - przetestuj Asanę, która pozwala śledzić postępy w realizacji poszczególnych zadań.
Zdjęcia produktowe to must have przy wpisach blogowych promujących Twój asortyment. Może jednak zdarzyć się, że będziesz potrzebować innych obrazów lub fotografii. Sięgnij wtedy do darmowych stocków ze zdjęciami. Polecamy Pixabay, Pexels, Unsplash.
Mamy nadzieję, że ten wpis będzie dla Was przydatny i pomoże w pracy nad blogowymi treściami. O galanterii skórzanej można napisać wiele, o czym samodzielnie się przekonacie.